Спостереження свідчать, що роль диктантів при навчанні російській мові значна. Ефективність його досягається тим, що учень, мовчки вимовляє звуки, вчиться співвідносити звуки і букви і відчувати звук як фонему. Диктант вимагає посиленої уваги, яке визначає швидкість і точність утворення навичок. Це і дає підставу рекомендувати диктант як один з основних видів роботи при навчанні правопису.

Диктанти проводяться по зв'язков тексту. Текст повинен бути зрозумілий учням, цікавий за змістом і формі викладу, повинен давати нову інформацію про навколишній світ, виховувати. При роботі над диктантами із зміною тексту учні потребують додатковому часі, тому диктувати потрібно повільніше, ніж звичайні диктанти.
- Вибірковий диктант - Це письмова робота, в процесі якої школярі з продиктованого тексту вибирають і записують слова, словосполучення або - рідше - пропозиції на закріплюється правило.
- Розподільний диктант - це письмова робота, в процесі якої учні записують весь диктуються текст, розподіляючи його по групах за вказівкою вчителя.
- Вибірково-розподільний диктант - це письмова робота, при виконанні якої проводиться не лише вибіркова запис диктуемого тексту, але й розподіл записаного на групи.
- Творчий диктант - Це запис тексту під диктовку з граматичним, орфографічним, пунктуаційним або стилістичним зміною кожної пропозиції за завданням вчителя.
- Вільний диктант - Це проміжна робота між диктантом і викладом, при якій текст, прослуханий учнями, не записується під диктовку, а переказується вільно.
- Відновлений диктант - це робота по зв'язков тексту, в процесі якої школяр спочатку прослуховує запропонований уривок, потім пише по ньому вибірковий диктант і нарешті, відновлює зв'язний текст за виписаними категоріям.
- За аналогією - це така творча робота, в процесі якої учень прослуховує читаний вчителем текст, а потім записує самостійно складений зв'язний текст, схожий з продиктованим по композиції і граматичній структурі, але відрізняється від нього за змістом.
- Попереджувальний диктант використовується в цілях відробітку прийомів застосування правил і спрямований на оволодіння учнями алгоритмом дій. Перед записом тексту або в процесі запису (при так званому коментувати лист) учні пояснюють, як напишуть слово і чому.
- Пояснювальний диктант включає доказ написання орфограми після запису пропозиції або тексту в цілому. Даний вид диктанту являє собою свого роду колективну перевірку написаного, розвиває увагу учнів до орфограмм. В процесі записи учні підкреслюють орфограми, які вимагають перевірки, після запису - контролюють запис виконання роботи.
- Самодіктант або лист по пам'яті: учні запам'ятовують текст, зорово або на слух сприйнятий, і потім пишуть його самостійно.
- Зорово-слухові диктанти починаються з самостійного читання учнями тексту, потім йде пошук і пояснення орфограмм.
Emperor Casino | Shootercasino
ВідповістиВидалитиEmperor Casino is a Malta based casino with a great range of 제왕카지노 games including slot machines, live dealer, bingo, blackjack, roulette,